ليفتراك تويوتا

ليفتراك تويوتا، در ميان ليفتراك هاي ژاپني يكي از شناخته شده ترين و معروف ترين ليفتراك ها كه از برندهاي مشهور در حال حاضر ليفتراك در دنيا مي باشد ، ليفتراك تويوتا است .

اين كمپاني معروف نخستين بار دستگاه انبارداري خود را در سال ۱۹۵۶ در كشور ژاپن ساخته و به بازار عرضه كرده است. در رابطه با تجهيزات ليفتراك برقي موجود در بازار بايد گفت ليفتراك هاي ژاپني تويوتا داراي جايگاه بسيار با اهميتي مي باشد و در بين رقبا حرف اول را در رابطه با تجهيزات برقي و الكتريكي هاي برقي خواهد زد .

بنابراين اين برند داراي طرفداران زيادي مي باشد. ليفتراك برقي تويوتا داراي وزن هاي كاري مختلف بوده و اين موضوع جهت پوشش تناژ بار هاي مختلف مناسب است. تويوتا از برندهاي معروف و با كيفيت است كه به علت عمر طولاني و عملكرد بسيار خوبي كه دارد، هميشه يك دستگاه مطلوب و قابل اعتماد براي كارشناسان امر محسوب شده است .


تويوتا از برندهاي بسيار معروف و تجهيزات انبارداري در دنيا مي باشد كه در سراسر دنيا طرفداران بسيار زيادي دارد. اين برند به يك نماد از كارايي و كيفيت در همه جاي دنيا تبديل شده است. در رابطه با تفاوت قدرتي موتورهاي ليفتراك تويوتا بايد گفت كه موتورهاي احتراقي ديزلي با سوخت گازوئيل داراي قدرت عملكردي بيشتري در مقايسه با ديگر دستگاه ها با نيروهاي پيشرو آن متفاوت مي باشد. برند تويوتا داراي انواع ماشين هاي انبارداري بوده و اين برند فاقد تجهيزات سنگين مي باشد.


ليفتراك تويوتا به دليل داشتن ظرافت و ظاهر زيبا در كنار قدرت در هر شرايط محيطي رضايت مشتريان خود را جلب كرده است. همچنين اين ليفتراك از آلودگي بسيار كمي برخوردار بوده و براي انجام دادن پروژه ها مي توان از آن در هر زماني و يا مكاني استفاده بسيار خوبي كرد.


ويژگي هاي مهم براي انتخاب ليفتراك تويوتا

با وجود تكنولوژي روز دنيا و سيستم ايمني او پي اس يا حسگر حضور اپراتور كه داراي سيستمي از حسگرها است كه در ليفتراك تويوتا به كار رفته سبب شده تا در صورت ترك صندلي كابين توسط راننده و اپراتور، دستگاه از هر حركت ايستاده و دستگاه و دكل دستگاه غير متحرك شوند. بنابراين از بروز حوادث و صدمات جلوگيري خواهد شد.

به كار بردن سيستم ايمني اس يا سيستم پايداري فعال در ليفتراك تويوتا باعث شده تا سيستم داراي پايداري و كنترل تعادل اكسل عقب دستگاه باشد و همچنين سيستم هاي هماهنگ كننده چرخ هاي پشت تجهيزات و سيستم هاي عملكردي علت نگهداري محموله هاي درحال حمل و جابجايي در حالت مختلف و تنظيم كننده حركت و شاخك دستگاه s به هنگام حمل بار از آسيب ديدن بار يا كاربر و همچنين محيط كاري و غيره در هنگام دور زدن ليفتراك هيچ گونه صدمه اي به وجود نيايد.

در رابطه با انواع ليفتراك تويوتا بايد گفت كه براي اين موضوع معيارهاي مختلفي مطرح مي شود كه از جمله مي توان به دارا بودن امكاناتي كه باعث مي‌شود ورود دستگاه به داخل كانتينر صورت گيرد را مثال زد. در اين مورد بايد گفت كه اين موضوع اين شاخص از مهمترين موارد مي باشد. زيرا يكي از اولين اولويت‌هاي خريداران به شمار مي آيد. همچنين در بسياري از مواقع نياز به ورود دستگاه به داخل كانتينر باري خواهد بود. در واقع اين موضوع خود امري شاخص و تعيين كننده است كه علت آن بررسي خواهد شد. در اين ميان چند عامل فردي نيز مطرح هستند.


در رابطه با خاصيت كانتينر روي دستگاه بايد گفت كه جهت فعال كردن اين ويژگي به پيش شرط هايي نياز خواهد بود. در واقع ابزارهايي هستند كه به طور جانبي به ادوات تويوتا اضافه خواهد شد و بيشتر جنبه الحاقيه و فني و فيزيكي خواهند داشت. يكي از مهمترين مولفه ها در اين ميان ابعاد مي باشد كه بستر ساز اين ويژگي خواهد بود. ابعاد داراي مقدار اندازه عددي طول، عرض و ارتفاع دستگاه مي باشد.


در صورتي كه قابليت هاي استاندارد وجود نداشته باشند مانند ابعاد نمي توان دستگاه را به داخل كانتينر وارد كرد. بنابراين اولين و اصلي ترين شرط ابعاد ليفتراك خواهد بود. در صورتي كه ابعاد عرضي و طولي بيشتر از ۱۰۹ ورودي كار باشد پس از بزرگتر بودن معيارهاي ابعادي مثل انجام عمليات بارگيري داخل كانتينر جلوگيري خواهد شد.

ولي علت اينكه اين موضوع داراي اهميت بسيار زياد است چيست؟ قابليت داخل شدن در كانتينر توسط ليفتراك در برخي مواقع نياز به ويژگيهاي محيطي كار دارد كه از دستگاه مناسب استفاده شود. تجهيزاتي كه داراي امكانات بسيار مطلوب باشند. بنابراين تا حدودي مشخص خواهد شد كه فضاي هاي كاري مي توانند براي به وجود آوردن پيشنهادهاي بهتر جهت طراحي و ارزيابي دستگاه به كار روند.


در واقع بايد گفت كه محيط نقش بسيار مهمي به طراحي و توسعه ليفتراك دارد. براي مثال محيط هايي كه داراي آب و هواي سرد و خشك، باراني، كوهستاني و مرطوب باشند در مشخصات فني ليفتراك موجب به وجود آوردن تغييراتي خواهد شد. در اين رابطه بايد گفت نوع فعاليت شغلي و اينكه با چه عواملي صورت مي‌گيرد نيز از موارد تاثيرگذار در اين زمينه خواهد بود. به كار بردن دستگاه ليفتراك آن هم در هرنوع و مدلي در سردخانه‌ها امكان‌پذير نيست. بنابراين با توجه به ماهيت كاري محيط كاري و موارد ديگر نوع ليفتراك تعيين خواهد شد. در چنين فضاهايي معمولاً از مدل‌هاي مشخصي از ليفتراك تويوتا استفاده مي شود.

براي محيط هاي بهداشتي و غذايي مثل سردخانه ها بهتر است كه از ليفتراك برقي تويوتا استفاده شود. از مهمترين عواملي كه براي انتخاب اين مدل از تجهيزات براي اين نوع از فعاليت ها استفاده مي شود، اين است كه ليفتراك برقي تويوتا و ديگر تجهيزات برقي آن گازهاي آلاينده توليد نمي كند. علت نداشتن آلودگي و آلاينده هاي اين دستگاه ها را براي اين محيط ها مناسب كرده است‌.

استفاده از فضاي كاري باعث شده تا اين الزامات اجتناب ناپذير باشند. از آنجايي كه سردخانه ها مواد غذايي را ذخيره مي كنند، بنابراين محيط هاي با فضاي مناسب و دماي مطلوب براي نگهداري و مواد غذايي لازم است تا فاسد نشوند. پس بايد اين كالاها در فضاهايي كه آلودگي نداشته باشد، نگهداري كرد، زيرا آلودگي با محيط و كالا داراي ناسازگاري خواهد بود.

ليفتراك برقي تويوتا

با استفاده از يك موتور برقي ac نيروي محركه ليفتراك برقي تويوتا تامين خواهد شد. اين موتور داراي قدرت زياد و توان بالايي مي باشد. در موتور ac ظرفيت باتري بسيار بالا تا ۴۸ وات ۶۲۵ آمپرساعت بوده كه داراي قدرت شارژ ۴۸ ولت آمپر جهت شارژ باطري ليفتراك مي باشد. همچنين براي بالا بردن راندمان و كم كردن فشار روي باطري در ليفتراك برقي تويوتا از لامپ هاي كم مصرف ال اي دي استفاده خواهد شد.

در ليفتراك برقي تويوتا سرعت حركت بين ۱۴ تا ۱۸ كيلومتر در ساعت بوده و اين مدل ليفتراك داراي بارگيري نرم و روان حركت با چهار لاستيك توپر مي باشد كه سبب شده اين نوع ليفتراك براي هر اپراتور يك گزينه بسيار خوب خواهد بود كه داراي قابليت مانور بالا و مصرف انرژي كم بوده كه موجب مي‌شود سيستم فعال كنترل براي پايداري و سرعت گير زاويه دكل از سقوط بار جلوگيري شود كه از جمله مزاياي اين ليفتراك تويوتا به شمار مي آيد.


همچنين در رابطه با ديگر ويژگي هاي ليفتراك برقي تويوتا بايد گفت كه داراي صندلي راحت و زاويه ديد بسيار مناسب مي باشد و از سهولت در تعويض باتري برخوردار است. شروع حركت اين ليفتراك بر روي شيب ها بسيار نرم بوده و هيچ لرزشي ايجاد نخواهد كرد. همچنين اين ليفتراك به سيستم‌هاي ايمني SAS (انتخابي) , OPS مجهز مي باشد.

ليفتراك ديزلي تويوتا

در رابطه با ويژگي‌هاي ليفتراك ديزلي تويوتا بايد گفت كه اين ليفتراك داراي مقاومت بسيار بالا در حجم كار زياد مي باشد. جهت اين حجم كار موتورهاي ديزلي داراي شش سيلندر قدرتمند است كه داراي حجم ۵۶ كيلو وات در سري مختلف بوده همچنين حجم موتور و سيلندر در سري هاي مختلف داراي انواع گوناگوني خواهد بود. استفاده از موتور ديزلي موجب تأمين نيروي محركه اين نوع ليفتراك تويتا خواهد شد و از ديگر قابليت‌هاي آن مي‌توان گشتاور بالاي آن آن را نام برد. از ديگر ويژگي‌هاي منحصر به فرد اين نوع ليفتراك مي‌توان به سرويس بسيار آسان آن اشاره كرد.


صندلي گردان با ۲۰ درجه چرخش به سمت چپ جهت ورود و خروج اپراتور و ۷۱ و نيم درجه به سمت راست جهت تعويض اپراتور از ديگر ويژگي هاي اين نوع ليفتراك توتيتا است. همچنين اين ليفتراك داراي قابليت متعادل كننده با كنترل فعال و محور عقب است كه به چرخش و مانور ليفتراك جهت چرخيدن در محيط‌هاي مختلف كمك بسيار زيادي خواهد كرد.


ليفتراك ديزلي تويوتا داراي صفحه نمايش چند منظوره براي نمايش دادن انواع آمپر مي باشد. همچنين به سيستم فرمان هيدروليك براي راحتي راننده ليفتراك مجهز بوده و دستگيره كمكي متصل به ستون عقب براي كمك كردن به ديد عقب اپراتور در آن به كار رفته است. اين نوع ليفتراك به سيستم SAS (انتخابي) , OPS مجهز مي باشد.


ليفتراك دوگانه سوز تويوتا

در رابطه با ليفتراك گازي تويوتا بايد گفت كه در ليفتراك هاي دوگانه سوز يا گازي تويوتا نيروي محركه از طريق يك موتور دوگانه سوز گازي و بنزيني تامين خواهد شد. به اين علت يكي از مزيت‌هاي اين ليفتراك آلودگي پايين و مصرف بهينه در مقايسه با ديگر ليفتراك هاي ديزلي مي باشد.


ليفتراك هاي گازي تويوتا يا ليفتراك هاي دوگانه سوز تويوتا نيروي محركه خود را از يك موتور دوگانه سوز گازي و بنزيني تامين مي كنند اين دليل يكي از مزيت هاي اين ليفتراك ها توليد آلودگي بسيار پايين و مصرف بهينه نصبت به ليفتراك هاي ديزلي هست.


ليفتراك دوگانه سوز تويوتا داراي گيربكس اتوماتيك بوده و يك دنده براي جلو و يك دنده عقب در آن به كار رفته است. صندلي هاي چرخشي، جاي دست كنار ستون عقب، زاويه ديد خوب، مجهز بودن به سيستم‌هاي ايمني SAS (انتخابي) , OPS و صفحه نمايشگر ديجيتال چند منظوره از ديگر ويژگي‌هاي آن به شمار مي‌آيد.


درخواست خريد ليفتراك تويوتا

در رابطه با خريد ليفتراك تويوتا بايد گفت كه براي خريد اين محصول بايد كسب اطلاعات فني درباره آن را انجام داد. براي اين منظور مي توانيد به شركت هاي تامين كننده ليفتراك تويوتا در ايران مراجعه كنيد كه در راستاي گسترش فعاليت خود به نيازهاي مشتريان به خوبي پاسخ خواهند داد و فروش انواع ليفتراك تويوتا از تناژ ۱ تا ۲۵ تن را انجام مي‌دهند و همچنين اين شركت‌ها مي‌توانند پذيرش سفارش مدل هاي خاص و مورد نظر مشتري را را انجام دهند.

براي خريد اينترنتي ليفتراك تويوتا از طريق اين سايت مي توانيد درخواست خريد ليفتراك تويوتا را با پر كردن فرم مربوط به آن انجام داده و كارشناسان و كارشناسان فروش مشاوره هاي رايگان در كمترين زمان ممكن را در اختيار شما خواهد گذاشت.


از خدماتي كه اين سايت براي عرضه ليفتراك تويوتا براي مشتريان در نظر مي گيرد مي توان به موارد زير اشاره كرد:
تنوع در كيفيت و برند
فروش با شرايط اقساط و بدون بهره
تضمين اصالت كالا با ارائه مدارك
گارانتي بلند مدت با توجه به نوع دستگاه
انجام سرويس دوره اي رايگان
مشاوره رايگان خريد

 

منبع : 

https://dinolifterakkhezel.com/%d9%84%db%8c%d9%81%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%a9-%d8%aa%d9%88%db%8c%d9%88%d8%aa%d8%a7/

[ ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۱۵:۱۸ ] [ admin ]
[ نظرات (0) ]
[ ]