چمن مصنوعي در اصفهان

چمن مصنوعي در اصفهان

چمن مصنوعي در اصفهان ، چمن مصنوعي از پلي اتيلن و پلي پروپيلن و يا تركيبي از هر دوي اين مواد ساخته شده اند. چمن هاي مصنوعي يا به منظور تزيين باغ و باغچه استفاده مي شوند و يا به منظور پوشش كف زمين هاي بازي و ورزشي مثل استاديوم ها استفاده مي شوند. در ضمن براي اطراف استخر، حياط مهد كودك، بالكن ها و تراس خانه، زمين هاي فوتبال، تنيس، پارك ها، پشت بام ها، روف گارن ها و ... كاربرد دارند.


مركز پخش چمن مصنوعي در اصفهان

مركز پخش چمن مصنوعي در اصفهان ، استفاده از چمن هاي مصنوعي دلايل متعددي دارد مانند: ايجاد ظاهري شيك و زيبا، مقاومت در برابر نور خورشيد و بارش باران، ايجاد سطحي نرم، بدون نياز به نگهداري مداوم، مقاومت بالا در برابر عبور و مرور. گروه توليدي چمن مصنوعي پايا منظر با توليد و پخش انواع چمن مصنوعي سال ها است در اين زمينه پيشتاز بوده و آماده فروش و پخش چمن هاي مصنوعي با قيمت مناسب مي باشد.


توليد چمن مصنوعي در اصفهان

توليد چمن مصنوعي در اصفهان ، توليد چمن مصنوعي شامل مراحل مختلفي مانند گره زني، زير سازي و كنترل كيفي در كارخانه مي باشد. در مرحله گره زني، توسط سوزن هايي، نخ هاي از قبل آماده شده به يك لايه زيرين، دوخته مي شوند. در مرحله زيرسازي، لايه بستر كه نخ ها به آن دوخته شده اند، به لايه هاي بكيينگ متصل مي شوند. در مرحله كنترل كيفي، تمام اقدامات لازم به منظور حصول اطمينان از مرغوبيت كالا و ميزان استحكام و چسبندگي نخ ها به لايه زيرين، آزمايش مي شوند.


فروش چمن مصنوعي در اصفهان

فروش چمن مصنوعي در اصفهان ، چمن هاي مصنوعي در انواع پايه كوتاه و پايه بلند به بازار به فروش مي رسند. چمن هاي مصنوعي پايه بلند مناسب زمين هاي فوتبال بوده و چمن هاي مصنوعي پايه كوتاه بيشتر در زمين هاي تنيس و هاكي استفاده مي شوند. اين محصول از نظر ارتفاع، رنگ، نوع بافت، ميزان تراكم و نوع متريال با هم تفاوت دارند.


مركز فروش چمن مصنوعي در اصفهان

مركز فروش چمن مصنوعي در اصفهان ، بسياري از توليد كنندگان و عرضه كنندگان، چمن مصنوعي را بدون گارانتي به فروش مي رسانند. پيشنهاد مي شود براي خريد چمن مصنوعي با كيفيت، از مراكزي خريد كنيد كه محصولات آن ها شامل حال گارانتي مي باشد. چمن هاي مصنوعي در اين مجموعه داراي گارانتي 36 ماهه مي باشند. گروه توليدي چمن مصنوعي پايا، با كادر فني مجرب و با بهره گيري از تجهيزات پيشرفته در خط توليد، توانسته است بخش اعظم توليد چمن هاي مصنوعي در اصفهان را به خود اختصاص دهد.


مراكز فروش چمن مصنوعي در اصفهان

مراكز فروش چمن مصنوعي در اصفهان ، گروه توليدي چمن مصنوعي پايا منظر، يكي از بزرگ ترين و بهترين مراكز فروش چمن مصنوعي در اصفهان به شمار مي رود. انواع چمن مصنوعي با متراژهاي متفاوت و مورد دلخواه مشتري توسط اين مجموعه عرضه مي شود.


توليد كننده چمن مصنوعي در اصفهان

توليد كننده چمن مصنوعي در اصفهان ، چمن هاي مصنوعي به صورت رولي و با عرض 200و 400 سانتي متر به بازار عرضه مي شوند. عرض 400 براي زمين هاي با مساحت بالا مانند زمين هاي ورزشي كاربر دارند و چمن مصنوعي با عرض 200 سانتي متر براي زمين هاي با مساحت كم استفاده مي شوند. طول اين رول ها از 15 تا 25 متر متغير مي باشند.


كارخانه توليد چمن مصنوعي در اصفهان

كارخانه توليد چمن مصنوعي در اصفهان ، مجموعه توليدي پايا منظر، بزرگترين و توليدكننده فلت چمن مصنوعي در ايران محسوب مي شود. اين شركت در حال حاضر به عنوان معتبرترين توليد كننده مواد اوليه چمن مصنوعي در اصفهان است. انواع چمن مصنوعي در اين شركت از لحاظ كيفي با نمونه خارجي آن قابل رقابت است.


چمن مصنوعي ارزان در اصفهان

چمن مصنوعي ارزان در اصفهان ، چمن هاي مصنوعي در گريدهاي مختلفي براي اماكن مختلف توليد مي شوند. به عنوان مثال چمن مصنوعي زمين هاي فوتبال كه بايد داراي مقاومت بيشتري در برابر صدمات داشته باشند از نظر كيفيت و قيمت در درجه بالاتري قرار دارند. قابل ذكر است كه حتي چمن هاي مصنوعي عرضه شده اين مجموعه، از نظر كيفيت و ساختار در بالاترين و بهترين درجه كيفي خود قرار دارند و در برابر رطوبت، نور، آب و آسيب هاي فيزيكي مقاومت بالايي خواهند داشت.


قيمت چمن مصنوعي در اصفهان

قيمت چمن مصنوعي در اصفهان ، همان گونه كه گفته شد چمن هاي مصنوعي بر اساس جنس و كيفيت، قيمت هاي متفاوتي دارند. جنس چمن مصنوعي عموما از پلي پروپيلن، نايلون، پلي اتيلن مي باشند. در ضمن تراكم چمن مصنوعي در قيمت آن تاثيرگذار است. آن دسته از چمن هايي كه الياف بلندتر و متراكم تري دارند، وزن بيشتري خواهند داشت كه در قيمت نهايي چمن تاثير خواهد گذاشت.


قيمت فروش چمن مصنوعي در اصفهان

قيمت فروش چمن مصنوعي در اصفهان ، اكثر عرضه كنندگان چمن مصنوعي قيمت هاي مختلفي را اعلام مي كنند و از بي خبري و بي اطلاع افراد در اين زمينه سو استفاده مي كنند. تمامي قيمت هاي موجود در اين فروشگاه طبق نرخ مصوب قيمت گذاري شده اند چرا كه استراتژي مديريت اين كارخانه، بر مشتري مداري بنا نهاده شده است. براي اطلاع از نرخ دقيق قيمت ها مي توانيد با شماره هاي مندرج در آگهي تماس حاصل فرماييد.


مراكز فروش و پخش چمن مصنوعي

مراكز فروش و پخش چمن مصنوعي ، مجموعه پايا با توليد و عرضه طيف گسترده اي از مرغوب ترين برندها و توليد با كيفيت ترين چمن مصنوعي با تكنولوژي برتر، در تلاش است تا نيازهاي متنوع مشتريان را برآورده سازد.


زمين چمن مصنوعي در اصفهان

زمين چمن مصنوعي در اصفهان ، براي ساخت زمين چمن مصنوعي ابتدا بايد زيرسازي انجام شود. زير سازي خود به دو روش زيرسازي سخت، خروج آب در جهت افقي و خروج آب در جهت عمودي انجام مي شود. سپس لايه اي از نمد بر روي زمين پهن مي شود. پس از آن نوبت به برش و پهن كردن چمن مصنوعي مي شود. مرحله سوم نوبت مي رسد به چسباندن و اتصال رول ها به يكديگر در مرحله بعدي نوبت به افزودن شن سيليس مي شود، سپس نوبت به افزودن گرانول لاسيك انجام مي شود.


خريد چمن مصنوعي در اصفهان

خريد چمن مصنوعي در اصفهان ، شما عزيزان مي توانيد براي خريد و سفارش انواع چمن مصنوعي با كارشناسان ما در بخش فروش توسط شماره هاي مندرج در آگهي تماس بگيريد و از مشاوره رايگان آنها، بهره مند شويد.

[ ۲۷ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۳۵:۱۱ ] [ admin ]
[ نظرات (0) ]
[ ]