فيزيوتراپي در صادقيه

فيزيوتراپي در صادقيه:


فيزيوتراپي در صادقيه، فيزيوتراپي راهي براي درمان بيماري ها با استفاده از ورزش مي باشد.  كلمه فيزيو به معناي جسم و كلمه تراپي به معناي درمان مي باشد. فيزيوتراپيست در اين رشته به عنوان درمانگر مي باشد. فيزيوتراپيست ها بايد به حركت شناسي و كالبد شناسي كاملا مسلط باشند. فيزيوتراپي در واقع درمان فيزيولوژيك و جسماني بيماري ها است. فيزيوتراپي از زمان هاي بسيار قديم رايج بوده و با پيشرفت علم پزشكي به يكي از درمان هاي نوين پزشكي تبديل شده است. فيزيوتراپي درماني علمي با تحصيلات بالا و باليني مي باشد. يكي از مهم ترين مهارت هاي يك فيزيوتراپيست، توانايي انجام مهارت هاي دستي و حركت درماني مي باشد. اين كار براي بسياري از بيماري ها، درمان وتوان بخشي افراد كاربرد دارد. امواج مختلفي مثل: امواج صوتي، مغناطيسي، ليزر، شاك ويو و امواج راديويي در فيزيوتراپي تاثير دارند. فيزيوتراپي با بهره گيري از آب درماني، سرما ، گرما و سوزن خشك بسياري از مشكلات و بيماري ها را درمان مي كند. اگر در محدوده صادقيه به دنبال فيزيوتراپيست هستيد مي توانيد به فيزيوتراپي در صادقيه مراجعه كنيد. فيزيوتراپي در صادقيه با پزشكاني كاربلد مي تواند بسياري از بيماري ها را درمان كند.


فيزيوتراپي محدوده صادقيه:


فيزيوتراپي محدوده صادقيه، فيزيو تراپيست ها روش هاي مختلفي براي درمان بيماري ها دارند. سه روش اصلي براي درمان بيماري ها به وسيله فيزيوتراپي وجود دارد:
1- تمرين درماني:
فيزيوتراپيست ها به وسيله ورزش ها و حركاتي مثل: ماساژ، آب درماني و... به بهود سلامت بيماران كمك مي كنند.
2- الكترو تراپي:
دستگاه هاي استفاده شده در درمان به روش الكتروتراپي معمولا با امواج خاصي مثل: امواج مايكروويو، امواج كوتاه راديويي، امواج مافوق صوت و امواج الكتريكي فعاليت مي كنند. اين امواج توسط دستگاه ها توليد و تغيير مي يابند و براي درمان استفاده مي شوند.
3- مهارت هاي درمان با دست
چند نمونه از مهم ترين فعاليت هاي فيزيو تراپي براي درمان و جلوگيري از پديد آمدن بيماري هاي زير مي باشد:
1- جلوگيري و درمان بيماري هاي دستگاه ماهيچه اي و اسكلتي
2- درمان و پيشگيري از ابتلاء به بيماري هاي تنفسي، قلبي و عروقي
3- بيماري هاي مربوط به دستگاه اعصاب محيطي و مركزي
4- درمان بيماري هاي پوستي و سوختگي
5- كاهش و كنترل درد
6- درمان بيماري هاي شغلي
7- بهبود آسيب هاي ورزشي
شما مي توانيد براي درمان و پيشگيري از هر يك از بيماري هاي قلبي-عروقي، تنفسي، پوستي و ... در ارتباط باشيد.


بهترين فيزيوتراپي در صادقيه:


بهترين فيزيوتراپي در صادقيه، عملكرد فيزيوتراپيست ها: 1- بررسي عملكرد ريه و ظرفيت هوايي آنها 2- ارزيابي حركت مفاصل (ROM) 3- ارزيابي عضلات 4- ارزيابي و كنترل درد 5- شناسايي مشكلات ارتوپديك
ويژگي هاي فيزيوتراپ حاذق:
1- كلي نگر
2- غير تهاجمي
3- سلامت نگر
4- بيمار نگر
از فيزيوتراپي تا قبل از سال 1945 ميلادي فقط براي بازپروري ، بازتواني و توان بخشي استفاده مي شده است. بعد از گذشت سال ها و پيشرفت علم بعد از سال 1945 و با ورود فيزيوتراپيست هاي مدرن درمان به وسيله فيزيوتراپي نيز به توان بخشي اضافه شد.
با گذشت زمان فيزيوتراپيست ها از درمان هاي ديگر نيز در فيزيوتراپي استفاده كردند.
مداخله هاي درماني:
1- تمرين درماني
2- درمان دستي
3- انجام تمريناتي براي افزايش تحمل قلب
4- ريلكسيشن
5- بيوفيدبك تراپي
6- فيزيوتراپي قلب و ريه
7- مداليته هايي مثل: تراكشن، اولترا سوند، پك هاي گرمايي، ليزر، الكتروتراپي و... .
8- استفاده از وسايل كمكي مثل پروتز و ارتز براي بيمار
9- استفاده از تكنيك هاي طب مكمل
شماره هاي درج شده در آگهي متعلق به بهترين فيزيوتراپي در صادقيه مي باشد. براي ارتباط با بهترين فيزيوتراپي در صادقيه مي توانيد با اين شماره ها تماس بگيريد.


مجهزترين فيزيوتراپي در صادقيه:


مجهزترين فيزيوتراپي در صادقيه، تاثير فيزيوتراپي در بهبود عملكرد قلب و تنفس:
فيزيوتراپي براي افرادي كه مشكلات تنفسي دارند شامل اين مراحل مي باشد:
1-اصلاح الگوي تنفسي
2- تقويت عضلات سامانه تنفسي
3- تخليه ترشحات داخل ريه
4- تخليه ترشحات مجاري تنفسي
5- تحريك رفلكس سرفه
6- آموزش روش هاي تنفسي و تمرينات تنفسي
انجام فيزيوتراپي براي بيماران قلبي باعث بهبود وضعيت قلب و افزايش كاركرد سامانه قلبي و عروقي مي شود.
فيزيوتراپي ريه:
يكي از قديمي ترين رشته هاي فيزيوتراپي، فيزيوتراپي ريه مي باشد. پايه درمان بيماران در فيزيوتراپي، فيزيوتراپي ريه مي باشد. از اين روش براي بهبود تنفس و تخليه ترشحات استفاده مي شود. فيزيوتراپي ريه با روش هاي مختلفي انجام مي شود كه اكسيژن رساني را بهبود مي بخشد.
اگر از مشكلات قلبي، تنفسي و ريوي رنج مي بريد مي توانيد با مراجعه به مجهزترين فيزيوتراپي در صادقيه اين مشكل را برطرف كنيد.


فيزيوتراپيست حرفه اي در صادقيه:


فيزيوتراپيست حرفه اي در صادقيه، فيزيوتراپيست ها وظايف مختلفي در جهت بهبود بيماري ها دارند.
وظايف فيزيوتراپيست ها:
1- نظارت به فعاليت هاي درماني ( نظارت به كار دستيار فيزيوتراپي، تكنسين فيزيوتراپي و كمك فيزيوتراپي)
2- تشكيل پرونده
3- ثبت همه ي نكات مربوط به بيمار و مراحل درماني و كليه وقايع در زمان درمان
4- گزارش روند درمان بيماران به مسئول بخش
5- آموزش و توصيه هاي لازم به بيماران و همراهان بيمار
6- شركت در كلاس ها و كنفرانس هاي بازآموزي به صورت سالانه و ارائه مدرك مربوطه
7- رعايت اخلاق و اصول حرفه اي
8- بررسي و معاينه فردي و گروهي نقش هاي بالقوه يا بالفعل، محدوديت هاي عملكردي و ناتواني ها
9- تشخيص محدوديت هاي حركتي، ناتواني ها و بيماري ها
10- طراحي و برنامه ريزي براي درمان
11- مشاوره و آموزش به بيمار
12- اجراي مداخلات درماني مثل: مانوال تراپي، الكتروتراپي، تمرين درماني و هيدروتراپي
13- ارزيابي پيشرفت بيمار
14- ثبت مراحل درماني
15- تهيه گزارش درمان در آخرين جلسه درماني براي ارائه به پزشك ارجاع دهنده
16- ارائه خدمات درماني به بيماران اعم از سرپايي يا بستري مطابق دستوروالعمل مسئول بخش
17- انجام همه ي كارهاي محوطه از طرف مسئول بخش در حدود اخلاق حرفه اي
18- حفظ اطلاعات شخصي مربوط به كاركنان و بيماران
19- عدم دخالت در امور درماني همكاران و در صورت نياز گزارش به مسئول بخش
همه ي ويژگي هاي ذكر شده مربوط به فيزيوتراپيست هاي حرفه اي و كاربلد مي باشد. كاركنان فيزيوتراپيست حرفه اي در صادقيه همه ي ويژگي هاي گفته شده را دارا مي باشند. براي انجام خدمات فيزيوتراپي مي توانيد به فيزيوتراپيست حرفه اي در صادقيه مراجعه كنيد.


فيزيوتراپي خوب در صادقيه:


فيزيوتراپي خوب در صادقيه، بعضي از عمل هاي جراحي ممكن است باعث محدوديت هاي حركتي شوند. اشكالات آناتوميكي، مادرزادي و يا آسيب هايي كه در اثر وقوع حوادث ايجاد مي شود را مي توان با فيزيوتراپي درمان كرد. رشته فيزيوتراپي از علم توانبخشي مي باشد و به درمان مشكلاتي مثل مشكلات سيستم عصبي- عضلاني و عضلاني- اسكلتي مي پردازد.
كاربردهاي فيزيوتراپي:
1- رفع مشكلات ارتوپدي با فيزيوتراپي: امروزه زندگي ماشيني باعث كم شدن تحرك افراد و در پي آن بروز مشكلاتي مثل چاقي، كمر درد و آرتروز شده است. مشكلاتي مثل: شكستگي و دررفتگي، پارگي تاندون و صدمات مفصلي پس از درمان محدوديت حركتي ايجاد مي كنند، اين محدوديت ها با فيزيوتراپي تا حد زيادي درمان مي شوند.
2- فيزيوتراپي ورزشي: يكي از پرطرفدارترين رشته هاي فيزيوتراپي، فيزيوتراپي ورزشي مي باشد. فيزيوتراپي ورزشي به درمان و پيشگيري از آسيب هاي ارتوپدي كه ورزشكاران حين ورزش مي بينند كمك مي كند و احتمال بروز آسيب ديدگي مجدد را كاهش مي دهد و در صورت بروز آسيب زمان بهبود را كم مي كند.
اگر تاكنون براي محدوديت هاي حركتي و بيماري هايي كه با فيزيوتراپي قابل حل هستند اقدامي نكرده ايد مي توانيد به فيزيوتراپي خوب در صادقيه مراجعه كنيد. شماره هاي مربوط به فيزيوتراپي خوب در صادقيه در پايين آگهي درج شده است.


فيزيوتراپي مجهز در صادقيه:


فيزيوتراپي مجهز در صادقيه، چند نمونه از مشكلاتي كه با فيزيوتراپي قابل درمان هستند در مطالب قبلي گفته شد. در اين قسمت نيز 3 نمونه از مشكلاتي كه با فيزيوتراپي بهبود مي يابند گفته مي شود.
1- رفع مشكلات مادرزادي با فيزيوتراپي: مشكلاتي مثل زانوي پرانتزي، پا قيچي، ديستروفي عضلاني و... كه بيشتر بين كودكان رايج مي باشد تا حد قابل قبولي توسط فيزيوتراپي برطرف مي شود.
2- توانبخشي سالمندان با فيزيوتراپي: با بالا رفتن سن بيماري هايي مثل: آرتروز، مشكلات عضلاني-عصبي و... قابل درمان مي باشند. براي مثال سكته مغزي مي تواند عملكردهاي فرد را كاهش داده و مشكلات حركتي زيادي براي فرد ايجاد كند. در فيزيوتراپي با تكنيك هاي توانبخشي اين روند كند مي شود، عوارض كاهش مي يابد و علائم تا حدودي برطرف مي سازد.
3- درمان بيماري هاي مغز و اعصاب با فيزيوتراپي: سكته مغزي، ام اس، پاركينسون و آسيب هاي نخاعي مشكلاتي هستند كه منشاء عصبي دارند. اين بيماري ها مي توانند باعث بروز اختلالات حركتي شوند. اين اختلالات با فيزيوتراپي تا حد زيادي حل مي شود.
اگر شما يا هريك از اطرافيانتان در اثر افزايش سن دچار آرتروز يا... شده ايد، يا در اثر سكته مغزي دچار محدوديت حركتي شده ايد مي توانيد با فيزيوتراپي مجهز در صادقيه در ارتباط باشيد.


فيزيوتراپيست خانم در صادقيه:


فيزيوتراپيست خانم در صادقيه، بعضي از خانم ها هميشه براي رفع و درمان مشكلاتشان به دنبال كلينيك هايي با تكنسين هاي خانم هستند. خانم ها معمولا با پزشك هاي خانم رابطه بهتري دارند و راحت تر مي توانند مشكلاتشان را با آن ها در ميان بگذارند. اگر به دنبال كلينيكي با پزشك متخصص خانم هستيد مي توانيد به فيزيوتراپيست خانم در صادقيه مراجعه كنيد. جهت اطلاع از ساعت كار كلينيك و رزرو وقت مي توانيد با شماره هاي موجود در آگهي كه متعلق به فيزيوتراپيست خانم در صادقيه است تماس بگيريد.

جزئيات خاص

ساعت كاري#
اينستاگرام#
تلگرام#
واتس آپ#
 
تلفن همراه09912019704
تماس با آگهي دهندهتماس با آگهي دهنده
 

موقعيت

تهران
[ ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۳۶:۱۰ ] [ admin ]
[ نظرات (0) ]
[ ]