مركز مشاوره در پاكدشت

مشاوره خانواده و ازدواج، زوج درماني، تست ها و پرسشنامه هاي روانشناختي و ... جزء خدمات اين مركز به شمار مي روند. در اين مركز براي ارزيابي و تشخيص روانشناختي از تست ها و آزمون هاي خاصي استفاده مي شود. مديريت و تفسير آزمون هاي روانشناختي در جهت حل بسياري از مسائل كمك مي كنند. تشخيص و درمان اختلالات مختلفي مانند افسردگي، اضطراب، وسواس اجباري، مديريت خشم، استرس و ... از ديگر خدماتي است كه توسط مركز مشاوره در پاكدشت به مراجعين ارائه مي شوند. اگر با چنين مشكلاتي مواجه هستيد، اصلا نگران نباشيد. فقط كافي است تا با شماره هاي مركز مشاوره در پاكدشت تماس بگيريد.
هزينه مشاوره در پاكدشت
هزينه مشاوره در پاكدشت تحت تاثير عوامل مختلفي است. از جمله اين عوامل مي توان به نوع مشاوره، ميزان تحصيلات روانشناس، محل درمان، سوابق و مهارت مشاور، شهرت و تجربه، تخصص، تعداد و مدت زمان جلسه اشاره كرد.
البته سازمان نظام روان شناسي و مشاوره ايران هر سال مبلغي را به عنوان تعرفه ي روان شناسي تعيين مي كند. اين تعرفه بعد از تاييد دولت، اجرايي مي شود. كليه روانشناسان و مشاوران در كشور موظف هستند تا بر اساس اين تعرفه، ويزيت خود را مشخص كنند. هزينه مشاوره در پاكدشت هم با توجه به موارد گفته شده تعيين مي شود. براي مثال قيمت مشاوره روانشناسي فردي براي هر جلسه 45 دقيقه اي حدود 250-200 هزار تومان است. ميانگين هزينه جلسات مشاوره آنلاين و تلفني هم تقريبا 150-70 هزار تومان مي باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد هزينه مشاوره در پاكدشت با شماره هاي موجود در آگهي تماس بگيريد.
بهترين روانشناس در پاكدشت
بهترين روانشناس در پاكدشت براي درمان اختلالات و بيماري هاي مختلف روانشناختي تلاش مي كند. يكي از اختلالاتي كه افراد بسياري مبتلا به آن هستند، افسردگي است. اين اختلال با علائمي مانند خلق و خوي افسرده، مشكل پرخوري يا كم خوري در اشتها، فكر خودكشي، احساس خود كم بيني و گناه، بي علاقگي به فعاليت هايي كه قبلا براي فرد لذت بخش بودند، احساس ضعف و خستگي، كمبود انرژي، فراموشي، عدم تمركز، آشفتگي روان و ... ظاهر مي شود. بهترين روانشناس در پاكدشت از طريق صحبت كردن با فرد به بررسي وضعيت وي مي پردازد. او به دنبال كشف علت افسردگي است. بعد از يافتن آن، بهترين روش را براي درمان مراجع در نظر مي گيرد. در طول روند درمان، پيگير وضعيت بهبود بيمار است. فرد ممكن است به علت هاي مختلفي مانند فقر و بيكاري، اعتياد، طلاق، تجمل گرايي، تفاوت فرهنگي، انتخاب هاي نادرست، سستي بنيان خانواده و ... دچار افسردگي شود. اگر با مسائلي در زندگي خود مواجه هستيد كه براي حل آنها نياز به كمك داريد مي توانيد با بهترين روانشناس در پاكدشت تماس بگيريد.

[ ۲۲ آبان ۱۴۰۲ ] [ ۰۴:۰۲:۲۰ ] [ admin ]
[ نظرات (0) ]
[ ]