ميز و صندلي پلاستيكي تاشو

معرفي ميز و صندلي پلاستيكي تاشو
ميز و صندلي پلاستيكي تاشو يكي از انواع محصولات برند ناصر پلاستيك محسوب مي‌شود. اين ميزها و صندلي‌ها در سايزها و رنگ‌هاي متفاوتي توليد و به بازار عرضه مي‌شوند. همچنين اين محصولات به دليل تاشو بودن بسيار كاربردي هستند. در ادامه به معرفي كامل‌تر ميز و صندلي پلاستيكي تاشو خواهيم پرداخت.
صندلي پلاستيكي تاشو به دو نوع مربع و گرد وجود دارد.

همچنين ميز پلاستيكي تاشو در 4 نوع مختلف طراحي و توليد مي‌شود. اين مدل 4 مدل عبارتند از:
• ميز مستطيل حصير بافت پايه فلزي تاشو 80*800
• ميز مربع حصير بافت پايه فلزي تاشو 80*80
• ميز مربع پايه فلزي تاشو 80*80
• ميز گرد پايه فلزي تاشو قطر 90
اين ميزها و صندلي‌ها بسيار كاربردي هستند و در مكان‌هاي مختلف از آنها استفاده مي‌شود. در ادامه به موارد مصرف و كاربرد اين محصول خواهيم پرداخت.

كاربردهاي ميز و صندلي پلاستيكي تاشو
ويژگي هاي خوب ميز و صندلي پلاستيكي تاشو موجب شده است تا كاركرد گسترده اي داشته باشد. اين نوع ميز و صندلي فضاي كمي را اشغال مي كند و گزينه ي مناسبي براي افرادي است كه فضاي كافي در منزل يا محل كار خود ندارند. برخي افراد به دليل وزن سبك و حجم كم ميز و صندلي پلاستيكي تاشو از آن در مسافرت استفاده مي كنند. اين نوع ميز و صندلي گزينه ي مناسبي براي استفاده در فضاي آشپزخانه، روف گاردن، تراس، باغ، فضاي سبز خصوصي و تفريحي و ... مي باشد. در همين راستا ميز و صندلي پلاستيكي تاشو نسبت به ميز و صندلي پلاستيكي براي فضاهاي كوچك بسيار كاربردي‌تر است.
وزن ميز و صندلي پلاستيكي تاشو
ميز و صندلي پلاستيكي تاشو به نحوي طراحي شده است كه علاوه بر زيبايي و دوام بالا، بسيار سبك هستند. در فرايند توليد اين ميزها و صندلي‌ها از موادي سبك و با دوام استفاده شده است.
جنس ميز و صندلي پلاستيكي تاشو از موادي همچون آلياژهاي آلومينيم و فايبرگلاس است. دليل استفاده از اين مواد، سبكي و مقاومت بالا در برابر خوردگي مي‌باشد.
اين ميزها و صندلي‌ها از قابليت شستشو نيز برخوردار هستند. همچنين به دليل اشغال فضاي كم و حمل و نقل راحت در بسياري از مواقع مانند پيك‌نيك، مسافرت، مسافرت و ... از اين نوع ميز و صندلي استفاده مي‌شود.

[ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ ] [ ۰۱:۵۴:۳۸ ] [ admin ]
[ نظرات (0) ]
[ ]