تعمير كاتاليزور ماشين چيني

قسمت هاي مياني و انتهايي اگزوز هم وظيفه دارند تا دما و صدا را كاهش دهند. كاتاليست خودروهاي چيني بخشي از سيستم اگزوز به شمار مي رود. اين بخش وظيفه دارد تا ميزان آلايندگي گازهاي خطرناك خروجي از اگزوز را كاهش دهد. به اين صورت كه گازهاي سمي در اثر يك واكنش شيميايي به گازهاي بي خطر تبديل مي شوند. اين واكنش در حين عبور گاز از شبكه لانه زنبوري رخ مي دهد. در نهايت، گازهاي بي خطر از اگزوز خارج مي شوند.
عوامل مختلفي مي توانند به كاتاليزور ماشين چيني آسيب وارد كنند. براي مثال شرايط منطقه اي كه خودرو در آن رفت و آمد مي كند، استارت زدن پي در پي، گرفتگي بيش از حد شبكه لانه زنبوري داخل آن، وجود اشكال در سرسيلندر و معيوب بودن سيستم جرقه زني خودرو مي توانند باعث خرابي كاتاليزور ماشين چيني شوند. براي تعمير كاتاليزور ماشين چيني فقط كافي است تا با شماره هاي درج شده در آگهي تماس بگيريد.

مركز تخصصي تعمير كاتاليزور
مركز تخصصي تعمير كاتاليزور ، دانش و مهارت كافي را براي تعمير انواع كاتاليزور خودرو دارد. كاتاليزورها را بر اساس جنس بدنه و قسمت هاي تشكيل دهنده به چندين دسته طبقه بندي مي كنند. كاتاليست ها از نظر جنس به كاتاليزورهاي سراميكي و فلزي دسته بندي مي شوند. دسته اول از سلول هاي مربعي شكل تشكيل شده اند. در حال حاضر به عنوان رايج ترين نوع كاتاليزور در خودروهاي بنزيني و ديزلي شناخته مي شوند. در كاتاليزورهاي فلزي از تكنيك تركيبي و آبكاري بر روي بستري از جنس استنلس استيل استفاده شده است.

در يك دسته بندي ديگر، كاتاليزورها را بر اساس عملكرد به دو دسته ي كاتاليزور دوگانه و سه گانه تقسيم بندي مي كنند. معمولا در موتورهاي ديزلي از كاتاليزورهاي دوگانه استفاده مي شود. با اين كار ميزان مونوكسيد كربن و هيدروكربن هاي نسوخته كاهش مي يابد. اين نوع كاتاليزور در يك زمان مي تواند عمليات اكسيداسيون مونوكسيد كربن و هيدروكربن هاي نسوخته را انجام دهد. در نتيجه اين فرايندها، دي اكسيد كربن و آب تشكيل مي شود.
كاتاليزورهاي سه گانه كه معمولا در موتورهاي بنزيني استفاده مي شوند، تاثير بسزايي در كاهش آلاينده هاي خودرو دارند. اين كاتاليزورها مي توانند در كنار اكسيداسيون مونوكسيد كربن و هيدروكربن هاي نسوخته، سطح اكسيدهاي نيتروژن را نيز كاهش دهند و آن را به اكسيژن تبديل نمايند. بايد توجه داشت كه تعمير كاتاليزور به دانش، تخصص و تجربه نياز دارد. بنابراين اگر كاتاليزور خوددروي شما آسيب ديده است براي تعمير آن به مركز تخصصي تعمير كاتاليزور مراجعه نماييد.

كاتاليست وان
فروش و تعمير انواع كاتاليزور خودروهاي خارجي 4 و 6 سيلندر شامل :
هيوندا , آزرا , سوناتا , گرنجور , سانتافه , جنسيس كوپه , جنسيس سدان توسان وراكروز و...
كيا , سورنتو , سراتو كادنزا اپتيما كارنز سوول اسپورتيج كارنيوال و...
تويوتا لندكروز پرادو كمري كرولا اريون اف جي كروز رافور و...
لكسوس، ليفان، جك، جيلي، ام وي ام.
ضمانت 18 ماهه و درج در فاكتور بدون قيد و شرط
كيفيت و قيمت متناسب
كليه كاتاليزورها تعمير شده و در حد نو مي باشند و كليه تعميرات نيز به همين صورت انجام مي پذيرند.
تعميرات بصورت فابريكي و اورجينال و بدون تغيير مي باشد.
مشتريان گرامي :
كيفيت عالي و تضمين كالا مهمترين عامل جلب رضايت شماست.

https://silverbookco.com/

[ ۱۳ مهر ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۳۴:۰۸ ] [ admin ]
[ نظرات (0) ]
[ ]